معرفی چسب ۱ ۲ ۳ آکفیکس

فهرست مطالب

این محصول توسط برند آکیم تولید شده و در بازار با عنوان چسب ۱ ۲ ۳ آکفیکس معروف و شناخته‌ شده و ساخت کشور ترکیه است. از این چسب به‌ طور ویژه برای اتصال دادن بخش‌ها و قطعات مختلف چوبی به یکدیگر استفاده می‌کنند. اگر قصد دارید به خرید چسب ۱ ۲ ۳ مناسب برای اتصال دهی قطعات ام دی اف، لاستیک و یا پلاستیک‌های مختلف دست بزنید می‌توانید این محصول را انتخاب و خریداری کنید.

 

ویژگی‌های چسب ۱ ۲ ۳ آکفیکس

این محصول از انواع چسب‌های دو جزئی است که از یک چسب مایع سیانوآکریلیتی تشکیل شده و ویسکوزیته و غلظت بسیار بالایی هم دارد. این محصول با یک اسپری شتاب‌دهنده نیز در اختیار خریداران و متقاضیان قرار می‌گیرد. این ۲ جزء در واقع مکمل یکدیگر بوده و عملکرد هم را تکمیل و تقویت می‌سازند. بنابراین باید به‌ همراه هم مورد استفاده قرار بگیرند.

چسب ۱ ۲ ۳ برند آکفیکس یکی از پرمصرف‌ترین انواع این محصولات است. مصارف و کاربردهای بالای این محصول با ویژگی‌های آن در ارتباط قرار می‌گیرد. چراکه این چسب از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار شده‌ بنابراین شما می‌توانید با استفاده از مقدار بسیار کمی از این محصول، سطوح مورد نظر خود را به یکدیگر بچسبانید.

از طرف دیگر شما می‌توانید این محصول را برای اتصال دادن سطوح عمودی نیز مورد استفاده قرار دهید. چراکه میزان غلظت و یا ویسکوزیته آن بالا بوده و لذا محصول چکه نمی‌کند و بر روی زمین نمی‌ریزد.
این چسب مناسب برای مصارف و سطوحی است که ناصافی دارند و یا از سطحی متخلخل و سخت برخوردار شده‌اند.

نحوه مصرف چسب ۱ ۲ ۳ آکفیکس

در ابتدا باید سطوح مورد نظر خود را به‌ طور کامل تمیز کرده و سپس خشک کنید. پس‌ از آن می‌توانید اسپری فعال‌کننده را بر روی یکی از سطوح، اسپری کنید و صبر کنید تا اندکی در معرض هوا قرار بگیرد. سطح دیگر را نیز باید به میزان کافی چسب بزنید.
پس‌از این کار ۲ سطح را بر روی یکدیگر قرار دهید و مدت زمانی در حدود چند ثانیه صبر کنید تا دو سطح به‌ طور کامل به یکدیگر اتصال داده شوند.
برای خرید چسب ۱ ۲ ۳ برند آکفیکس می‌توانید به فروشگاه شهر چسب مراجعه نمایید و این محصولات را با کیفیت کافی خریداری کنید.