معرفی چسب ۱ ۲ ۳ اطلس

فهرست مطالب

افرادی که قصد خرید چسب ۱ ۲ ۳ از برندهای شناخته‌ شده و با کیفیت دارند می‌توانند چسب‌های برند و شرکت سازنده اطلس را انتخاب و خریداری کنند. این محصولات در واقع از انواع چسب‌های اپوکسی به شمار می‌روند که در ۲ جزء فراهم شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند. این محصولات از کیفیت قابل‌ توجهی برخوردار شده‌اند و لذا می‌توانید از آن‌ها در صنایع مختلفی استفاده کنید. در بیشتر موارد این محصول را در حوزه‌های صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می‌دهند.

 

ویژگی‌های چسب ۱ ۲ ۳ اطلس

این محصول از انواع چسب‌های قطره‌ای و بسیار قدرتمند است. برند اطلس در حقیقت یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده این محصولات به شمار می‌رود. چسب‌های ۱ ۲ ۳  این شرکت از ۲ جزء اصلی تشکیل شده‌اند و شامل چسب مایع و یک اسپری فعال‌کننده و یا شتاب‌دهنده‌اند.

بنابراین و بلافاصله پس‌از برخورد و تماس سطوح با یکدیگر چسب در مدت زمان چند ثانیه واکنش نشان خواهد داد و خشک خواهد شد و اتصالی بسیار قوی و مستحکم شکل خواهد گرفت. اتصالی که امکان جدا شدن آن وجود ندارد و یا این احتمال بسیار کم است.
علاوه‌ بر قدرت چسبندگی بسیار بالا، این محصول به‌ سرعت خشک می‌شود و محصولی بدون بو است. با استفاده از آن سفیدک و یا شوره بر روی سطوح مورد نظر شما شکل نخواهد گرفت.
این محصولات را می‌توانید برای اتصال دهی قطعات در مدارهای الکترونیکی به کار ببرید و یا در روکش‌های ورقه‌ای از آن‌ها استفاده کنید.
این محصول غلظت بسیار بالایی داشته و با استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه ساخته‌ شده است. با استفاده از این محصول حتی می‌توانید سطوح و یا مواد غیر هم‌جنس را نیز به یکدیگر اتصال دهید. برخوردار بودن از قیمت مقرون‌ به‌ صرفه یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی این محصول است.
برای خرید چسب ۱ ۲ ۳ برند اطلس می‌توانید به فروشگاه آنلاین شهر چسب مراجعه کنید و این محصول را به‌ همراه گارانتی اصالت کالا خریداری نمایید و از خدمات پس‌ از فروش آن نیز بهره‌مند گردید.