معرفی چسب ۱ ۲ ۳ اکوفیکس

چسب فوری اکوفیکس

فهرست مطالب

چسب فوری اکوفیکس

چسب ۱ ۲ ۳ برند اکوفیکس یکی از بهترین نمونه‌های این محصولات است. متریال این محصول در کشور ایران ساخته‌ شده و استانداردهای بین‌المللی را نیز دارد. این چسب‌ها را می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت فروشگاهی و آنلاین شهر چسب در وزن و حجم‌های مختلف انتخاب و خریداری کنید.

این محصولات کیفیت بسیار بالایی دارند و توانسته‌اند جایگاه قابل قبولی را در بازار به دست آورند. این محصول به‌ صورت ۲ جزئی فراهم شده و از یک اسپری فعال‌کننده و یک چسب مایع تشکیل شده‌ است.

با خرید چسب ۱۲۳ اکوفیکس و استفاده از آن می‌توانید انواع قطعات و سطوح ام دی اف، چوب، پلاستیک، ظروف چینی، لاستیک و چرم و یا فلزات را به یکدیگر اتصال دهید. این متریال‌ها کاربری بسیار سریع  و آسانی هم دارند.

ویژگی‌های چسب ۱ ۲ ۳اکوفیکس

یکی از ویژگی‌های این محصولات، کیفیت فوق‌العاده چسبندگی آن‌ها است. شما می‌توانید با استفاده از مقدار بسیار کمی از این محصول، چسبندگی مورد نظر خود را در سطوح مختلف به وجود آورید.
اگر این محصول را در وزن و حجم‌های بالاتر خریداری کنید می‌توانید به تعداد دفعات بسیار زیاد از آن‌ها استفاده نمایید. در این‌ صورت قیمت بسیار مقرون‌ به‌ صرفه‌ای هم پرداخت خواهید کرد.

نحوه استفاده چسب فوری اکوفیکس:

برای‌اینکه بتوانید با استفاده از این متریال، سطوح مختلف و مورد نظر خود را به یکدیگر اتصال دهید، لازم است در ابتدا چند قطره‌ای از چسب مایع را بر روی سطح بریزید. بر روی سطح دیگر هم مقداری از اسپری فعال‌کننده را اسپری نمایید. پس‌ از آن می‌توان ۲ سطح را بر روی یکدیگر قرار دهید و چند ثانیه صبر کنید تا به‌ خوبی به یکدیگر متصل شوند.
در حقیقت شما باید از این دو جزء در کنار یدیگر استفاده کنید. چرا که هر دو جزء تشکیل دهنده این محصول، مکمل یکدیگر به شمار می‌روند و به‌ تنهایی هیچ‌گونه مصرف و کاربردی ندارند.
پیش‌ از استفاده از اسپری فعال‌کننده هم لازم است به‌ خوبی آن را تکان دهید.
برای فراهم کردن چسب فوری اکوفیکس به فروشگاه اینترنتی شهر چسب مراجعه کنید و این محصول را در ابعاد بزرگ و کوچک خریداری نمایید. با خرید چسب از این مجموعه، محصولات خود را به‌ همراه گارانتی اصالت کالا به دست خواهید آورد.