چگونه چسب ۱ ۲ ۳ را از روی لباس خود پاک کنیم؟

پاک کردن چسب 123

فهرست مطالب

پاک کردن چسب 123

در بسیاری از مواقع و در زمان‌هایی که با چسب ۱ ۲ ۳ کار می‌کنید، امکان دارد که قطره‌ای از این محصول بر روی  لباس شما بریزد. از آن‌ جایی‌که این نوع از چسب‌ها قدرت بسیار بالایی در چسبندگی دارند، بنابراین ریزش قطرات آن‌ها بر روی لباس اشکالاتی را به وجود می‌آورد و بسیاری از افراد را با این دغدغه روبرو می‌سازد که چطور می‌توانند قطرات و لکه‌های این چسب‌ها را از روی لباس خود و یا انواع مختلف پارچه‌ها پاک کنند. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم و روش پاک کردن این چسب‌ها را از روی لباس شرح دهیم.

پاک کردن چسب 123 چطور صورت می گیرد؟

برای‌اینکه بتوانید این نوع از چسب‌های بسیار قوی و مستحکم را از روی پارچه و لباس خود پاک کنید باید در ابتدا چسب روی لباس را با ملایمت بخراشید. حواستان باشد که لباس دچار آسیب نشده و یا پاره نشود.

می‌توانید پارچه و یا لباس خود را به مدت زمان یک شب در آب سرد قرار دهید تا به‌ خوبی خیس بخورد. پس‌ از خیس شدن مقداری مایع شوینده بردارید و آن را بر روی لباس و ناحیه‌ای که چسب دارد بریزید. بعد از این مرحله با استفاده از یک مسواک نرم ماده شوینده را به‌ خوبی به خورد پارچه‌ آغشته به چسب بدهید.

پس‌ از پاک کردن چسب 123 پارچه و لباس خود را با استفاده از آب گرم شستشو دهید. این امکان وجود دارد که با انجام این اقدام چسب از روی لباس شما پاک نشود. در این‌ صورت لازم است از استون یا لاک‌پاک‌کن استفاده کنید. پس استون و مقداری پنبه فراهم کنید و این عملیات را به‌ طور مجدد تکرار نمایید تا لکه‌های چسب به‌ خوبی پاک شوند.
اما اگر لباس‌های شما از ظرافت خاصی برخوردارند از استون استفاده نکنید. چرا که احتمال تغییر رنگ و یا بافت این لباس‌ها وجود دارد. پس‌ از استفاده از پنبه و لاک‌پاک‌کن نیز می‌توانید دوباره لباس خود را در آب گرم بشویید. برای خرید چسب ۱ ۲ ۳ می‌توانید به فروشگاه آنلاین شهر چسب مراجعه کنید.