چسب ماستیک آکفیکس

چسب ماستیک

فهرست مطالب

چسب ماستیک

ماستیک متریالی است که برای  درز گیری و همچنین آب بندی مصالح مانند سیمان یا آجر و… استفاده می شود . شرکت آکفیکس از سال 2001 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات شیمیایی سازگار با محیط زیست آغاز کرده است . ازجمله محصولات این شرکت چسب ها و عایق های رطوبتی و ومحصولات صنعتی و ضد عفونی کننده ها و… می باشد . یکی از محصولات آن چسب ماستیک آکفیکس 650 می باشد که بر اساس نیاز مشتریان تولید و به بازار عرضه می شود .

معرفی چسب ماستیک آکفیکس

چسب ماستیک نوعی درزگیر آکریلیکی می باشد که برای پر کردن منافذ و ترکها استفاده می شود . چسب ماستیک دچار انقباض نمی شود و انبساط کمی دارد و این محصول برای پر کردن اجسام متخلخل مانند آجر و چوب نیز خیلی مناسب است . این چسب دارای حلال خاصی نمی باشد و بویی هم ندارد. بعد از خشک شدن خاصیت ضد آب پیدا می کند و کاربرد بسیار آسانی دارد. در آکواریوم ها به عنوان درزگیر عمل کرده و شیشه های آن را محکم کنار هم نگه می دارد .

نحوه مصرف چسب ماستیک

ابتدا سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی و چربی و گرد وخاک  پاک می کنیم ،سطح مورد نظر باید خشک و تمیز باشد . اگر سطحی صاف باشد نیازی به اقدام خاصی نیست ولی برای سطوح متخلخل و برجسته مانند بتن و گچ و سیمان ابتدا لازم است سطح مورد نظر را زیرسازی کنیم سپس چسب را مورد استفاده قرار دهیم . اختلاط این چسب به صورت 1 به 5/4 می باشد .یک واحد چسب 5/4 واحد آب . پس از مصرف چسب آن را با کاردک صاف می کنیم تا تمام سطح مورد نظر را بپوشاند . سپس سطح را با استفاده از یک دستمال مرطوب پاک میکنیم تا مواد اضافی روی سطح باقی نماند .تا 2 ساعت پس از چسباندن محل را خشک نگه دارید .

نکات قابل توجه در رابطه با چسب ماستیک آکفیکس

پس از خشک شدن قابل رنگ آمیزی می باشد .این محصول چسبندگی بالایی به مصالح ساختمانی می دهد و از این جهت مورد توجه قرار می گیرد .کیفیت محصول بالا و عمر طولانی دارد و دربرابر عوامل محیطی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و در برابر اشعه uv مقاوم می باشد و خاصیت خود را ازدست نمی دهد.این محصول در بسته بندی استوانه ای شکل به بازار عرضه شده است و دررنگهای سفید و مشکی و بی رنگ موجود می باشد.