چسب پیستوله 1 لیتری سیناSY606

چسب قابل اسپری

فهرست مطالب

چسب قابل اسپری

شرکت سینا در زمینه تولید چسب به موفقیت های چشمگیری دست یافته است . از جمله محصولات این شرکت چسب پیستوله سینا می باشد که یک چسب از جنس پلیمری است و حاوی رزین صنعتی می باشد و به گفته کارشناسان با محیط زیست سازگاری کامل دارد.

ویژگی های چسب پیستوله سیناSY606

چسب پیستوله سینا دارای مایع یکنواختی می باشد که به طور کامل ضد اشتعال است . این چسب در دو رنگ زرد و قرمز در بازار موجود است و در دمای معلومی روانی خوبی دارد . پایه این چسب بر اساس سینتیک رابر می باشد .

کاربرد پیستوله چسب سینا

چسب قابل اسپری در صنایع مبلمان و لوازم اداری کاربرد بسیاری دارد. همچنین در تولید کالای خواب و صنعت چوب و فوم و روکش های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. چسب پیستوله اسفنج و قطعات پلاستیکی سخت را در سطح گسترده می چسباند. این محصول در بعضی موارد در صنایع خودروسازی هم استفاده می شود.

طرز استفاده از چسب سیناSY606

ابتدا دو روی محل مورد نظر را از هر گونه آلودگی و چربی و گرد و غبار پاک کنید . سپس چسب پیستوله را روی یکی از دو سطح بزنید. بلافاصله دو سطح را به هم بچسبانید و فشار دهید . گیرایی اولیه این چسب 30 ثانیه است و پس از 10 دقیقه به طور کامل خشک می شود . توجه شود که بعد از خشک شدن به سختی پاک می شود پس قبل از خشک شدن بهتر است با کاردک قسمتهای اضافی را تمیز کرده و بادستمال پاک کنید .

نکات مورد توجه در نگهداری و مصرف چسب سینا

چسب قابل اسپری را در محیط خشک و دور از نور آفتاب نگه دارید .تاریخ انقضای آن 6 ماه می باشد ولی در صورت نگهداری در شرایط مطلوب  6ماه الی 1 سال قابل مصرف می باشد . دور از دسترس کودکان نگهداری شود و پس از مصرف درب آن را محکم ببندید . در صورت تماس با چشم با آب فراوان بشویید و در صورت نیاز به پزشک مراجعه کنید . به هیچ وجه برای نگهداری آن از ظروف فلزی استفاده نشود . همچنین برای استفاده از آن حتما از پیستوله پلاستیکی استفاده شود . به دلیل وجود متیلن کلرید در چسب بهتر است در هنگام استفاده از ماسک اتفاده شود و یا محیط مورد نظر دارای تهویه مناسب باشد.