پاک کردن چسب ۱ ۲ ۳ از سطوح مختلف

پاک کردن چسب

فهرست مطالب

پاک کردن چسب

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد در هنگام استفاده از چسب‌های ۱ ۲ ۳ با آن مواجه می‌شوند، ریزش چسب بر روی پوست و یا برخی از سطوح است. این افراد تمایل دارند بدانند که چگونه می‌توانند چسب ۱ ۲ ۳ را از روی سطوح مورد نظر و یا پوست خود پاک کنند. به‌ همین دلیل در این مقاله قصد داریم در این زمینه مطالبی را با شما در میان بگذاریم.

پاک کردن چسب از روی دست:

برای این کار باید از یک ظرف آب گرم استفاده کنید و به آن یک قاشق پودر صابون اضافه نمایید. پس‌ از آن می‌توانید دست خود را در مدت زمانی در حدود ۱ دقیقه داخل ظرف، قرار دهید.
بسیاری از افراد برای این‌ که چسب‌ها بهتر از روی پوستشان پاک شوند، از آب‌لیمو استفاده می‌کنند و یا با استفاده از آستون و یا روغن زیتون این محصولات را پاک می‌نمایند.

پاک کردن چسب از روی ظروف شیشه‌ای:

اگر چسب‌های ۱ ۲ ۳ بر روی ظروف شیشه‌ای بریزند می‌توانید از آستون و یا لاک‌ پاک‌ کن استفاده کنید و آن را با سرکه و روغن همراه نمایید. پس‌ از آن می‌توانید ترکیب مورد نظر را بر روی چسب‌ها بمالید. سپس با استفاده از یک پنبه، چسب را پاک کنید.

پاک کردن چسب از روی سطوح چرمی:

پاک کردن این چسب‌ها از روی سطوح چرمی کار دشواری بوده و به‌ دقت بالایی هم نیاز دارد. چراکه احتمال دارد به چرم آسیب برسد. بنابراین لازم است در ابتدا با توجه و دقت کافی چسب‌ها را از روی سطح چرمی بخراشید.

پس‌ از آن می‌توانید بر روی آن صابون بزنید و سپس با استفاده از یک کاردک چسب را بردارید. می‌توانید چندین ‌بار این عملیات را انجام دهید تا سطح مورد نظرتان به‌ خوبی تمیز شود.
با توجه به مزایایی که این محصولات دارند و کاربردهای فراوانی که به خود اختصاص داده‌اند، بسیاری از افراد، دشواری مراحل و فرآیند پاک کردن آن‌ها از روی سطوح مختلف را نادیده می‌گیرند و به خرید چسب ۱ ۲ ۳ دست می‌زنند.
این افراد می‌توانند خرید خود را از طریق مراجعه به فروشگاه آنلاین شهر چسب انجام دهند و محصولات مورد نظر خود را با گارانتی اصالت کالا خریداری کنند.