چسب زه غفاری

چسب زه خودرو

فهرست مطالب

چسب زه خودرو بر پایه مواد سیلیکونی تولید می شود . این چسب قدرت چسبندگی بالایی دارد. علاوه بر زه خودرو چراغ راهنما و یا ترمز ماشین و همچنین آینه ها نیز به کار می رود . شرکت غفاری با استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید این چسب ها قدرت چسبندگی و کیفیت بالایی به این محصول افزوده که نظرمصرف کننده را به این محصول جذب می کند .

ویژگی های چسب زه غفاری:

چسب زه یک محصول خمیری بر پایه مواد پلیمری است. قدرت چسبندگی بالایی دارد و در مقابل رطوبت و عوامل جوی شرایط دمایی بالا و پایین مقاومت خوبی از خود نشان می دهد . این چسب عاری از هر گونه مواد آلی و فرار می باشد و به گفته کارشناسان سازگاری خوبی با محیط زیست دارد . همچنین این محصول قابلیت رنگ پذیری دارد ، ترک نمی خورد و استفاده از آن راحت است . این چسب در برابر آب باران و یا در کارواش که هم رطوبت و هم فشار بالاست مقاومت خوبی دارد.  در برابر ضربه های محکم وارده به زه خودرو بسیار مقاوم است و مانع کنده شدن آن می شود .

نکات قابل توجه دررابطه با چسب زه غفاری:

برای اینکه زه خودرو را به درستی بچسبانید ابتدا روی درب خودرو را با الکل و یا بنزین تمیز کنید تا عاری از هرگونه مواد اضافی باشد . در صورت استفاده از زه قبلی آن را هم مانند درب خودرو تمیز کنید . در تیوب چسب را باز کنید و در چند نقطه از خودرو فشار دهید تا به چسب آغشته شود . سپس زه را در جای خود قرار دهید و با دست فشار دهید تا خشک شود . برای عملکرد بهتر ، بایک نوار چسب عریض روی چند نقطه از زه را به بدنه خودرو بچسبانید تا زه به خوبی به بدنه متصل شود. در شرایط معمولی و به دور از بارندگی و طوفان زه بعد از 12 ساعت به استحکام مورد نظر می رسد و می توان نوار چسب را از آن جدا کرد .در هنگام مصرف چسب از دستکش استفاده شود.

دمای مناسب نگهداری چسب زه 5 الی 25 درجه می باشد . همچنین هنگام مصرف محل مورد نظر حتما تهویه مناسب داشته باشد . توجه داشته باشید که چسب را به صورت نقطه ای روی بدنه خودرو بزنید زیرا در صورت بیرون زدگی نمی توان آن را از بدنه خودرو جدا کرد.