چسب واشرساز 30 گرمی گاسپرو

چسب مزدا گاسپرو

فهرست مطالب

چسب سیلیکون حرارتی گاسپرو

چسب واشر ساز نوعی درزگیر سیلیکونی با عملکرد عالی می باشد. برای درزگیری و چسباندن قطعات و همچنین تعمیرات وسایل استفاده می شود . این چسب عمدتا در صنعت خودرو سازی کاربرد دارد. جهت واشرسازی و آب بندی در صنایع خودروسازی ، دیفرانسیل ، درب سوپاپ روغن و صنایع پمپ و شیرآلات  مورد استفاده قرار می گیرد .  این محصول برای درزگیری و چسباندن قطعات در کوره های صنعتی ، دودکش ها و وسایل گرمایی و واشر پمپ ها و موتور ها و همچنین تمام کار های درزگیری و چسباندن قطعاتی که باید تحمل گرمایی زیادی داشته باشند استفاده می شود .

ویژگی های چسب واشرساز گاسپرو

چسب واشرساز مقاومت حرارتی بالایی دارد به همین خاطر برای استفاده در محیط با دمای بالا مناسب است . به دلیل ترکیبات منحصر به فردی که دارد ، مقاومت شیمیایی بالایی در برابر اکثر حلال ها و روغنها

از خود نشان می دهد . قدرت چسبندگی مطلوبی دارد و دارای استحکام مکانیکی بالا می باشد . همچنین این محصول در دمای پایین (۴۰-) و بالای (۲۵۰+) خاصیت ارتجاعی خود را حفظ می کند و باعث ثبات اتصال مورد نظر می شود .چسب واشر سازکاهش حجم ندارد و خشک نمی شود و به هیچ عنوان ترک نمی خورد .

نحوه استفاده از چسب سیلیکون حرارتی گاسپرو سینا و کاربرد آن

دمای محیط هنگام مصرف چسب سیلیکون حرارتی گاسپرو باید بین ۵+ تا ۴۰+ درجه باشد .پیش از مصرف باید مطمئن شوید که سطح مورد نظر خشک و تمیز بوده و عاری از هر گونه  روغن یا چربی باشند .حدود ۵ دقیقه پس از مصرف ، مایع درزگیر را با یک وسیله مانند کاردک یا فرچه اندکی فشار دهید.بعد از این کار چسب را صاف کنید تا مایع تمام قسمت های اتصال را در بر گیرد و به ثبات برسد .

هنگام مصرف این چسب حتما از دستکش استفاده کنید و محیط مورد نظر حتما از تهویه مناسب برخوردار باشد . در صورت تماس با پوست با آب فراوان و صابون شسته شده و به پزشک مراجعه شود . به هیچ عنوان با توجه به کیفیت و همچنین شکل ظاهری، میزان چسبندگی و…. چسب واشر ساز گاسپرو غفاری 30 گرمی با 85 گرمی تفاوتی وجود ندارد. بلکه تنها تفاوتی که میان این دو حاکم است، تنها به میزان حجم آن ها بر می گردد. البته در این میان چسب واشرساز غفاری 85 گرمی نسبت به 30 گرمی پرفروش تر است چرا که این چسب بیشتر در صنایع و در حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرد .