چسب سیلیکونی مخصوص آینه لازیو

سیلیکون نوترال لازیو

فهرست مطالب

آینه یکی از مهمترین اجزاء دکوراسیون می باشد . چسبی که برای آن استفاده می شود باید هم قدرت چسبندگی و مقاومت بالایی داشته باشد و هم زیبایی سطح را حفط کند . شرکت لازیو ترکیه در این زمینه شهرت بسیاری کسب کرده است . چسب سیلیکون نوترال لازیو نوعی چسب خنثی است که با جیوه پشت آینه هیچ واکنشی ندارد و باعث سیاه شدن آن نمی شود . با استفاده از این چسب می توان آینه را به تمام سطوح فلزی و گچ وچوب … بچسبانیم .

ویژگی های چسب سیلیکونی آینه:

چسبندگی بالا و مقاومت زیاد از ویژگی های بارز این محصول می باشد به همین خاطر برای استفاده در آینه های کوچک و بزرگ و سنگین مورد استفاده قرار می گیرد . انعطاف پذیری و قابلیت ارتجاع آن بعد از خشک شدن باعث سهولت استفاده از این چسب می شود . چون مواد مورد استفاده در آن خنثی هستند با فلز و استیل و… هیچ واکنشی نمی دهد . چسب سیلیکونی بدون بو می باشد و به همین دلیل مصرف آن راحت تر است . همچنین از این چسب برای چسباندن آینه به انواع قاب و شاسی و کارهای تزئینی و هنری استفاده می شود .چسب لازیو آنتی باکتریال می باشد و ضد قارچ و جلبک می باشد . در مساجد برای چسباندن آینه به سقف چسب لازیو بهترین گزینه می باشد.

طرز استفاده از چسب سیلیکونی آینه لازیو:

قبل از مصرف چسب سیلیکون نوترال لازیو سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی و چربی و گرد و غبار تمیز کنید . گان مخصوص را در محل مورد نظر قرار دهید . به اندازه آینه به سطح مورد نظر چسب بزنید. آینه را به محل مورد نظر بچسبانید و با بست یا چسب ثابت کنید . کمی صبر کنید تا سیلیکون خشک شود .

نکات قابل توجه:

چسب سیلیکونی را دور از نور آفتاب و در دمای معمولی 25 درجه نگهداری کنید زیرا در دماهای بالاتر یا پایین تر کیفیت خود را از دست می دهد . این محصول هیچ حلالی ندارد پس در استفاده از آن احتیاط کنید و محل را قبل از چسب زدن حتما علامت گذاری کنید تا دچار اشتباه نشوید . چسب را دور از دسترس کودکان نگه دارید . هنگام استفاده از آن نکات ایمنی را رعایت کنید و با دستکش محصول را استفاده کنید در صورت تماس با پوست با آب زیاد بشویید و در صورت نیاز به پزشک مراجعه کنید.