چسب پارکت دو جزئی غفاری

چسب پارکت خمیری

فهرست مطالب

چسب پارکت دوجزئی غفاری یا کف پوش نوعی چسب دو  جزئی از جنس پلی یورتان است که مقاومت بالایی در برابر گرما و حرارت  بالا دارد. این نوع چسب برای چسباندن پارکت و سطوح سرامیکی و سنگی و … کاربرد دارد. این محصول فاقد هرگونه حلال است و دوام بالایی دارد و عمر آن نیز طولانی می باشد. چسب پارکت به صورت دو جزء جدا از هم بسته بندی می شود و در هنگام مصرف با یکدیگر مخلوط شده و استفاده می شود.

ویژگی های چسب پارکت:

چسب پارکت دوجزئی غفاری قابلیت استفاده راحتی دارد و تمام منافذ و شیارها را تحت پوشش قرار می دهد . قابلیت چسبندگی بسیار خوب به تمام سطوح بدون جمع شدگی را دارد . این چسب بعد از استفاده به مرور و طی چند روز و با سرد شدن به مقاومت نهایی خود می رسد . اگر به دنبال بهره برداری سریع از کار خود هستید این چسب مناسب شماست زیرا در زمان کمی به استحکام و چسبندگی مد نطر می رسد .

نحوه مصرف چسب پارکت دو جزئی غفاری:

ابتدا سطح مورد نظر را از هر گونه آلودگی و گرد و خاک پاک کنید . سپس چسب را با هاردنر آن مخلوط کرده و با استفاده از کاردک یا فرچه چسب را روی سطح مورد نظر بزنید. دقت شود که با استفاده از شانه یا برس سطح یکنواختی را ایجاد کنید. همچنین پارکت ها را 10 دقیقه بعد از زدن چسب به سطح مورد نظر، قرار دهید تا برای ایجاد سطح مطلوب با مقاومت کافی زمان کافی داشته باشید. میزان مصرف چسب برای هر 2 الی 3 متر 1 کیلوگرم می باشد که نسبت به کیفیت و قیمت آن بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد. این چسب در غلظت و کارایی مناسبی تولید می شود پس اضافه کردن آ یا تینر به آن باعث کاهش کارایی چسب می شود و کاری غیر معقول به شمار می رود.

هنگام استفاده از این چسب حتما از دستکش استفاده شود . موقع استفاده از این چسب از ماسک استفاده کنید تا به چشم و دستگاه تنفسی خودتان آسیب نرسد. هنگام برخورد چسب با پوست حتما با آب بشویید و به پزشک مراجعه کنید. این چسب را از دسترس کودکان دور نگه دارید زیرا یک ماده سمی و خطرناک می باشد.