معرفی چسب ۱ ۲ ۳ پورشه فیکس

چسب پورشه فیکس

فهرست مطالب

چسب 123 پورشه فیکس

چسب ۱ ۲ ۳ برند پورشه فیکس یکی از انواع چسب‌های بسیار کاربردی بوده که قدرت چسبندگی بسیار بالایی هم دارد. شما می‌توانید به خرید چسب یک دو سه این برند با مراجعه به فروشگاه آنلاین و اینترنتی شهر چسب دست بزنید و این محصول را در وزن و حجم‌های مختلف خریداری نمایید.

 

این محصول به دلیل قدرت بسیار بالای چسبندگی در مصارف و صنایع فراوانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای نمونه شما می‌توانید از آن در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و یا حتی مصارف خانگی استفاده کنید و برای اتصال سطوح چوبی، سنگ و سرامیک و یا شیشه و آهن آن را به کار گیرید.

از این محصول برای اتصال دهی میان مصالح ساختمانی و یا فلزات نیز استفاده می‌کنند و یا انواعی از پارچه‌ها، چرم و… را به یکدیگر متصل می‌سازند.

ویژگی‌های چسب ۱ ۲ ۳ پورشه فیکس

این چسب در چسباندن سطوح مختلف قدرت بالایی دارد و دچار تغییر رنگ نمی شود. از طرف دیگر سرعت آن در هنگام خشک شدن بسیار بالا است. این چسب از سیانو آکریلات ساخته شده و ویسکوزیته و غلظت بسیار بالایی دارد. از طرفی، محصولی دو جزئی بوده و به‌ همراه یک چسب مایع و یک اسپری فعال‌کننده در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

نحوه مصرف و استفاده از چسب ۱ ۲ ۳ پورشه فیکس

پیش‌ از استفاده از این محصول باید سطوح مورد نظر خود را به‌ خوبی و به‌ صورت کامل تمیز کنید تا اثری از گرد و غبار و آلودگی بر روی آن‌ها مشاهده نشود. پس‌ از این اقدام می‌توانید سطح مورد نظر را به وسیله اسپری فعال‌کننده و یا شتاب‌دهنده اسپری کنید.
سپس دو سطح را به یکدیگر متصل سازید. این اتفاق تنها پس‌ از گذشت مدت زمانی در حدود ۱۰ ثانیه روی خواهد داد.
شما می‌توانید این محصول را از طریق مراجعه به فروشگاه اینترنتی شهر چسب به‌ صورت عمده و به تعداد ۲۴ عدد در ۱ کارتن خریداری نمایید.