چسب چوب گالن شمال

چسب چوب شمال

فهرست مطالب

چسب چوب شمال

چسب چوب حاوی مواد آلی و پلیمری است که این مواد باعث انعطاف چسب می شوند . این محصول دارای ظاهر خمیری شکل با ویسکوزیته بالا می باشد و رنگ سفید آن از ویژگی های خاص آن است که بعد از خشک شدن ، رنگ سفید چسب، شفاف می شود . این چسب ها بوی خاصی ندارند و تقریبا بی بو حساب می شوند که کار با آن را راحت تر می کند .

مشخصات:

این چسب دارای رنگ سفید می باشد که در گالن های 4 کیلویی تولید می شود که دارای درب قرمز رنگ با دهانه بزرگ می باشد که استفاده از آن را برای خریداران راحت می کند . چسب شمال دارای چسبندگی بالایی است که ازاین جهت مورد توجه قرار می گیرد .

موارد استفاده:

چسب شمال برای انواع کارهای چوبی، کاغذ، مقوا، تخته، مبلمان، روکش، چرم، پارچه، گچ بری ساختمان و گلسازی و … به کار می رود. همچنین این چسب برای آب بندی آکواریوم و شیرآلات و کابینت نیز به کار می رود .

طرز مصرف:

ابتدا محل مورد نظر را از هرگونه آلودگی و گرد و غبار و چربی پاک کنید . سپس با استفاده از کاردک یا فرچه به محل مورد نظر چسب بزید. دو قطعه مورد نظر را به مدت 10 الی 20 دقیقه  روی هم فشار دهید و از لغزش و جداشدن آن ها جلوگیری کنید تا دو قطعه به هم بچسبد . چسب چوب شمال اما 2 الی 12 ساعت طول می کشد تا کامل خشک شود و پس از خشک شدن کامل رنگ چسب به صورت شفاف در می آید .

نکات قابل توجه:

چسب شمال را در دمای 5 الی 35 درجه نگهداری کنید . پس از هر بار مصرف درب آن را محکم ببندید تا از خشک شدن آن جلوگیری شود . پس از هر بار مصرف در ب آن را محکم ببندید تا از خشک شدن آن جلوگیری کند . در هنگام مصرف آن نکات ایمنی را رعایت کنید ودر صورت تماس این محصول با چشم با آب فراوان بشویید .ترکیبات پلیمری این چسب باعث حساسیت پوستی می شود به همین دلیل بهتر است در هنگام مصرف از دستکش استفاده شود . حلال چسب چوب شمال محصول فقط آب می باشد ، پس برای رقیق کردن آن بهتر است آن را در آب حل کنید . اگر در هنگام مصرف چسب حجم زیادی روی قطعه ریخته شد می توان با کاردک مقدار اضافی را برداشت . پس از چسبانده شدن به طور کامل در صورت جدا سازی دو قطعه ،به علت چسبندگی قوی آن ، قطعه چوبی شکسته می شود .